عشق بازی
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

لنگه های چوبی در حیاط مان

گرچه کهنه اند و جیرجیر

        میکنند  محکمند

خوش به حالشان

که لنگه ی همند...

 

 

 

بر نیمکت شکسته ای در باران

در دست تو چتر بسته ای در باران

باران باران باران باران باران

تنها تنها نشسته ای در باران

 

 

انگار همیشه جای یک تن خالی ست

  این بار کسی نیست نه! اصلن خالی ست 

یک نیمکت نشسته دارم در خود 

جای دو نفر همیشه در من خالی ست

 
یک نیمکت شکسته دارم در خود
 
غرقیم در تو
من
درخت سیب
و سایه ی درخت سیب...
 
آن درخت های سیب انتهای باغ
 
من با تو چقدر ساده رفتم بر باد
تو نامِ مرا چه زود بردی از یاد
من حبّه‌ی قندِ کوچکی بودم که ...
از دستِ تو در پیاله‌ی چای افتاد
 
 
 
 
 
لبریز شکست هم‏چنان می‏گردم
دیوانه و مست هم‏چنان می‏گردم
در شهر شما در به در انسان‏م
خورشید به دست هم‏چنان می‏گردم
 
فانوس را بالاتر گرفته ام
 
د...
دوست داشتن
صدای چرخاندن کلید است در قفل
عشق
باز نشدن آن
کاری که ما بلدیم اما
باز کردن در است با لگد!
 
 
در قدیمی
 
خوش خط و تمیز و شیک، عاشق شده است
افتاده به جیک جیک، عاشق شده است
یک قلب کشیده است و تیری در آن
خودکارِ سیاهِ بیک، عاشق شده است...
 
خودكارِ بيكِ عاشق
 
 
  ب... 
با رفتن تو من از خودم هم سیرم 
با عقربـه ها، ثانیـه ها درگیــرم 
مرگ آمده راه نفسـم را بستـه 
وقتی چمدان بسته شود، می میرم
 
 
 
 
یک عمر درون خویش تکرار شدم 
در گوشه ای از خودم تلنبار شدم  
گنجشک به خواب رفته بودم دیشب 
امـروز ولـی؛ کلاغ  بیـدار  شـدم...
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 847
بازدید کل : 7589
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید